Pàgines

divendres, 12 d’agost del 2011

UN PREMI...ÉS QUE NI M'HO CREC!


Miren de La Classe de Miren va enviat això...Ostres , un premi! Quina il.lusió! Moltíssimes gràcies, Miren!

Seguint les instrucions, cal que ,un cop rebut , us expliqui set coses sobre mi :

-M'agrada molt ser mestra! És la millor professió del món!
-Els meus dos fills i el meu marit són les persones que més estimo en aquest món i disfruto molt del temps que passem junts.
-M'encanten els animals i tinc dos gats , en Nico i la Pruna.
-Ara que he descobert això del blog, trobo que és una passada.
-M'agrada anar a voltar pel bosc i , sobretot, anar a buscar bolets a la tardor.
-M'encanta viatjar.
-M' agrada molt llegir , sobretot, novel.les de misteri.

Ara, passo aquest premi als blocs següents:





1 comentari:

  1. Hola! Enhorabona pel premi! He vist que t'agraden les novel·les de misteri. Doncs no sé si coneixes a Maj Sjöwall i Per Wahlöö. Són un matrimoni suec que varen escriure les seves novel·les conjuntament a la dècada dels 60. Diuen que són els pares de la novela negra sueca. Estaven exhaurits, però Columna Edicions els ha tornat reeditar amb una banda d'aquelles de paper que diu que són els que inspiraren a en Larsson. Res! Que m'acab de llegir "L'home del balcó" i m'ha encantat, i ho he volgut compartir amb tu pel que has posat que t'agraden les novel·les de misteris. Sóc na Laura de Ses Meves Feinetes, que no sóc de cap editorial ni res, ehhh? ni em donen comissió...
    Res! Enhorabona pel bloc! Et seguiré seguint :)

    ResponElimina