Pàgines

divendres, 9 de desembre del 2011

M'AGRADA EL NADAL

Avui m'agradaria presentar-vos  (tot i que estic segura que molts i moltes de vosaltres ja el coneixeu) el disc M'agrada el Nadal de la Dàmaris Gelabert.


A mi, personalment és un disc que m'encanta: les cançons són molt maques i moltes,  amb missatge. Si el podeu escoltar, veureu que algunes són conegudes, d'altres no ,però totes interessants.

Us deixo la cançó que dona títol al CD tot i que és una versió diferent de la que apareix al disc. A veure que us sembla  ( a mi   em posa la carn de gallina .  Em fa reviure la innocència de la  infantesa , la trobo preciosa ):

3 comentaris:

  1. A mi també m'encanta aquests Cd Marta, i com bé dius hi ha cançons molt boniques!!!!
    És una molt bona eina!!!!
    Fins aviat!!!
    Magda

    ResponElimina
  2. És una cançó molt bonica Marta! Gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

    Salutacions.

    ResponElimina
  3. El tindré en compte per fer la carta als reis...
    Moltes gràcies per la recomanació, Marta.

    Nerea

    ResponElimina