Pàgines

diumenge, 12 de febrer del 2012

ALTRES MANERES DE TREBALLAR

El passat dimarts , veient el programa Mestres de TV3, vaig quedar molt impressionada amb la manera de treballar de l'escola   El Roure Gros de Santa Eulàlia de Riuprimer : com treballen mitjançant la ciència ,com els alumnes són els veritables protagonistes del seu propi aprenentatge, una manera de treballar totalment competencial . . . Així que no em vaig poder estar de buscar més informació sobre aquest enfocament i la manera que tenen de treballar , així que aquí us deixo un enllaç al web de l'escola i un vídeo. A veure què en penseu:    


6 comentaris:

  1. Hola Marta. Acabo de conocer tu blog por el proyecto de colaboración entre blogs-amigos. A partir de ahora te sigo por si te puedo ayudar en algo. Si quieres hacer lo mismo estoy en CUADERNO DE COLORES
    Encantada de conocerte. Un cariñoso saludo

    ResponElimina
  2. Estic totalment d'acord amb tu. Una molt bona metodologia que hauria de servir d'exemple per portar a la pràctica en moltes escoles.

    ResponElimina
  3. Hola Marta, la veritat es que és una molt bona metodologia. Jo ja coneixia aquesta escola perquè en el curset que vam fer de "com treballar per projectes" ens en van parlar moltísim vam veure la seva pàgina web i algun video. La formadora que coneixia de primera mà l'experiència en parlava molt i molt bé.
    Realment és molt recomenable!!!!!
    Fins aviat!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  4. Gracias al proyecto de blogs amigos he concido el tuyo y ya soy una de tus seguidoras. Un abrazo desde Desván de Palabras.

    ResponElimina
  5. Jo també estic completament d'acord amb tu. No coneixia aquesta escola, però conec d'altres que treballen en aquest sentit. Penso que és fonamental que els infants siguin protagonistes del seus propis aprenentatges, perquè això els fa ser autònoms en el pensaments, els ensenya a raonar i no només a fer allò que se'ls demana com un autòmata. Gràcies per compartir-ho!

    ResponElimina
  6. Hoal soy Vicen y acabo de enlazarte a mi blog gracias al proyecto de colaboración ...si quieres puedes visitarnos y hacer tú lo mismo.http://proyectosmybloc.wordpress.com
    Saludos.

    ResponElimina