Pàgines

dissabte, 23 de juny del 2012

BONA REVETLLA!

M'ha sapigut una mica greu deixar el bloc una mica abandonat durant aquest mes, però és que el dia té 24 hores i no em donava per a més : informes, àlbums, feines pendents, trasllat... Sí, sí, trasllat. Estan  ampliant l'escola i ja han acabat la primera fase on han d'anar les classes d'Infantil i 1r i estem de trasllat. Voleu un consell: no ho guardeu tot , hem trobat llibres i materials de quan jo era alumna ( impressionant! Tinc 36 anys!!). Bé, una autèntica feinada tot i que jo no estreno col.le fins al curs 13-14... encara em queda un curs de barraconing!
Doncs això, com ha anat el final de curs amb els nens i nenes? Estressant com cada any, oi? Però, ja s'acaba i  , a més, avui és la revetlla de Sant Joan i per celebrar-ho una mica us deixo uns enllaços molt xulos sobre aquesta festa de l'Edu365.





Bona revetlla a tots!

2 comentaris:

  1. Somos muchas las que pediríamos días de 30 horas, jejeje. Yo todos los veranos hago orden y tiro, y tiro, porque sino.... Un saludo

    ResponElimina
  2. Hola Marta! T'entenc perfetament. Ara toca descansar que t'ho mereixes i carregar les piles pel proper curs . Bon Estiu i fins aviat.

    ResponElimina