Pàgines

dijous, 10 de gener del 2013

L'HOMENET DE PAPER: UN CONTE PER TREBALLAR LA PAU

Fa pocs dies, passejant pel bloc Aula virtual de audición y lenguaje, he conegut aquest conte i diferentes propostes per treballar-lo relacionat amb el dia de la pau així que me l'he comprat ( m'ha d'arribar en breu) i ja estic preparant una proposta per treballar-lo a l'aula.
Us deixo una foto de la portada , un vídeo i algunes propostes de treball ja fetes que he anat trobant:


Un vídeo ( en castellà) de la història:



Una presentació ( també en castellà):





Diversos enllaços del text del conte tant en català com es castellà:


Guies de lectura i  propostes d'animació a la lectura ( en castellà): 



3 comentaris:

  1. Uauuu! MOltes gràcies pel material. M'ho gaurdo als meus favorits. Una bona inicativa per treballar la pau amb els nens i nenes. Petonets ben grans! :)

    ResponElimina
  2. Yo también lo vi en el blog de Dolores y me gusto un m ontón. Me parece un buen recurso para trabajar la paz. Un biquiño.

    ResponElimina
  3. M'ha encantat el conte... el proposaré per a treballar al grup de treball que tenim.
    Merci reina!! muack

    ResponElimina